Re: [LOCALE] "identifier"

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

> Det synes jeg er en god ide.

Hvis det sker på irc.oftc.net kan det være at jeg kikker forbi engang
imellem. Jeg komemr ikke på freenode mere. (Men jeg er alligevel ikke
så aktiv i oversættelsesarbejdet at det er vigtigt)

> post, jeg skrev for noget tid siden som reaktion på Gunner's
> forslag om at organisere opdatering af words-da, hver gang der
> kommer en ny retskrivningsordbog (stavning af linie var offset).

Jeg har af anden grund i går sent en lang række
linie/linje-opdateringer til Jacob.

--
 Peter Makholm     |      There are 10 kinds of people. Those who count in
 sslug@sslug |                            binary and those who don't