Re: [LOCALE] "Aggregate"

On Wed, 9 Jul 2003 16:21:35 +0200 (CEST)
Lars Aronsson <sslug@sslug> wrote:

> [...]

Jeg kan forstå, at Troels Arvin, du oversætter tekst/prompts til
pgadmin3. Det er mere pgadmin3 end locale-oversættelse, som er
spørgsmålet (jeg kan heller ikke finde på noget bedre end sammensatte
funktioner).

Hvad skal du bruge oversættelsen til, jeg er nysgerrig, fordi jeg
gerne vil prøve at sælge bistand som postgres-konsulent. Den er
simpelthen fantastisk effektiv og lyn-hurtig, så jeg arbejder også
med den og kan da se en fordel i at have adgang til en dansk pgadmin3.

Hvis ikke jeg havde set din mail, havde jeg slet ikke vidst, at der er
en pgadmin3. Nu har jeg hentet den, og wxWindows-2.4 og oversat begge,
ikke uden problemer med pgadmin3, men så lidt, at jeg selv kunne løse
dem (det er et source snapshot) - tænk engang, version 0.1.1 og så kan
den VILDT MEGET og ser FLOT FLOT ud, og kører gerne fra min remote
server på mit local X11 display.

Den stod ikke på postgresql /gborg projekter. Hvad skyldes det? Hvordan
i al verden kan det være, at den ikke er "promoveret" noget mere, er den
for ny eller hvad?

(Trådningen her er måske lidt misvisende, idet min kommentar
mere går på at pgadmin3 er interessant (nej, det er ikke stærkt
nok, den er utrolig avanceret stykke værktøj, version 0.1.1!??)

Måske er det bedre at bruge misc - nyhedsgruppen.