Re: [LOCALE] Korrekturlæsning af Dsdo.

Henrik Christian Grove skrev:

> Er det ikke bare en weekendpause du har oplevet? Systemet
> kører for tiden på Jacobs bærbare som kun er på nettet når
> Jacob er på arbejde.

Det blev en forlænget weekendpause denne gang, da jeg var
til en konference, hvor arrangørerne ikke tog deltagernes
behov for forbindelse til omverdenen specielt alvorligt.
Godt nok stod der "Isolated Populations" i konferencens
titel, men de havde nu ikke behøvet at tage det _så_
alvorligt.

Jacob
--
Skåne Sjælland Linux User Group - http://www.sslug.dk/