Re: [LOCALE] Korrekturlæsning af Dsdo.

Jacob Sparre Andersen skrev:

Men ellers er der ikke noget galt i bare at stoppe, når man
ikke gider tjekke flere.  Systemet får det ikke dårligt af
at man sender spørgsmålstegn tilbage eller sletter de ord
man ikke nåede at tjekke.

Jeg tegnede mig oprindeligt for 25 ord om dagen, men
prøver nu at gøre Jacob opmærksom på at jeg hellere vil
have 10.

Det er rettet nu.

Ja - og mere til - jeg er røget helt ud af systemet. Det var ikke meningen, så put mig hellere tilbage på de 25 ord, det er jo meget sjovt at være med.

Gunner.