Re: [LOCALE] Korrekturlæsning af Dsdo. (Was: Fed kurve.)

Jacob Sparre Andersen wrote:

Gunner Poulsen kommenterede:

http://da.speling.org/status/

Hvis der er andre end Gunner der har lyst til at hjælpe til med at sørge for at kurven på

http://da.speling.org/status/

går i den rigtige retning (og er nogenlunde sikre stavere)
så er I meget velkomne til at hjælpe til med
korrekturlæsningen af Dsdo.

Det kører lidt primitivt for tiden: Hvis man er interesseret
i at hjælpe til (og gør mig opmærksom på det), så får man en
gang om dagen en besked per e-post med nogle ord at tjekke
(erstatte spørgsmålstegn med plusser og minusser) og sende
retur.

En anden måde at hjælpe til på, er ved at køre programmet
"dictionary_feedback" (kan hentes fra
<http://www.speling.org/>) på sin maskine.  Det sender de
ord brugerne føjer til Aspells og Ispells ordlister tilbage
til "da.speling.org" til korrekturlæsning.

Jacob

Hej
Jo det vil jeg godt, men bare ikke før efter ca. 1.7. - jeg melder tilbage når jeg er klar

mvh mogens