Re: [LOCALE] Ugyldig Unicode

Jacob Sparre Andersen wrote:
John Vang Poulsen skrev:

Jeg kan ikke få lov til at #rpm --rebuild
yudit-version-src.rpm" som der står på
http://yudit.org/install.html - hvad gør jeg nu???

På nyere distributioner skal man bruge `rpmbuild` og ikke
`rpm`, når man skal oversætte en kildetekstpakke.  Prøv med:

rpmbuild --rebuild yudit-2.7.2-4.src.rpm

Jacob

Det virkede... Hvis det du ellers skriver er rigtigt, så kan jeg ikke få de rigtige tegn ved lade filerne blive på EXT3 partitionen...

Jeg har set efter, den HOWTO på Yudit leder til et domain, der ikke længere virker....

Hvordan skriver jeg så, når jeg vil have konververteret sammen med kopiering fra Win til RH partitionerne?

Mvh.

John