Re: [NOVICE] Ugyldig Unicode

"Jacob Sparre Andersen" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
news:sslug@sslug
> [ XFUT sslug.locale ]

> Det er sikkert fordi dine filer på FAT32-filsystemet ikke er kodet i
> UTF-8, men i en anden tegnkodning (CP-865?).
>
> Løsningen er at huske at omkode filerne samtidig med at du kopierer
dem.
>   Jeg bruger programmet `uniconv` til at oversætte filer mellem
> forskellige tegnkodninger.

Har downloaded yudit-2.7.2.src.rpm fra yudit.org som de forslog var
bedre end binær..
Kunne ikke bruge det foreslåede
rpm --rebuild yudit-version-src.rpm  så hvad går jeg nu?Det læste jeg på
http://yudit.org/install.html.Filerne der skal laves til UTF-8 er på en
EXT3 partition. Og skal gerne kunne læses på samme partition efter de er
lavet til UTF-8.Er gået fast her..Mvh.John