Re: [LOCALE] KBabel i Red hat 9?

Erik K. Pedersen skrev:
Tirsdag den 29. april 2003 21:24 skrev du:

Hej venner.

Jeg er helt træt af at spørge. Men er der nogen der har testet om den
KBabel der følger med Red Hat 9 har en fungerende databaseunderstøttelse?

Gunner Poulsen.

Jeg har ikke, men det ville overraske mig meget. Rent faktisk er den kde udgave der kommer med redhat 9 ældre end den jeg bruger på redhat8 vha
rpmerne på ftp.kde.org

Erik

Jeg håber stadig at nogen kan skrive "Ja - de har rettet fejlene og alt er som det skal være" Og mene det.

Gunner.