Re: [LOCALE] Instant messaging

On Fri, 11 Apr 2003 00:00:05 +0200
Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> wrote:

> Nej vi taler om de reale sager, realkredit er altså rigtig kredit
> med pant i reale værdier. Det er realiteten.

ja og realtime er når noget køre i "rigtig" tid, altså når det aktiveres
så køres det rent faktisk (ikke noget med reale tider)

[snip]
> Næh, I er nok for amerikanificerede, jeg kan ikke se noget særligt
> internationalt i at sige realtime. På DIKU har vi i over en
> menneskealder hørt om realtidskerner mm.

ja men DIKU er jo også kendt for landets mest fjollede fordanskninger. I
et kursus herude om brugervenligt design blev flere diku ord brugt som
skræmmebilleder på hvor galt det kan gå når man vil fordanske ting.

--
Navn  : Kim Schulz      | It is a profitable thing, if one is wise, to
Email : kim @ schulz.dk | seem foolish.   -- Aeschylus