Indkalde Dansk Sprognævn til etmøde?

  Skal vi indkalde Dansk Sprognævn til et møde?

  Fx.

  Hermed indkaldes Dansk Sprognævn til møde med det formål
at informere om status på open-source aktiviteter, som fokuserer
på det danske sprog.

  fx. Symbion M4 torsdag d. 24 april klokken 19-21.

On 9 Apr 2003 02:50:01 -0000
sslug@sslug wrote:

> Med anledning av vårens animerade diskussion på SIRNET-listan om
> svenska ordlistor och rättstavningsprogram inbjuder Svenska
> språknämnden och VINNOVA till ett informellt seminarium om
> datorhjälpmedel för svenska språket.

Er der en her på listen, gerne Jacob, som ved, hvem man skal
henvende sig til hos Dansk Sprognævn? Om ikke andet bør de
deltage i mødet, synes jeg. Det ville vel også være interessant
for en dansker, som har tid og råd, men jeg ved ikke om vi
kunne få råd og penge til at være observatører.

/hilsen
--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk