Hjælp med at rette fejl i oversættelsen af Mozilla 1.2 Fredag 29/11 og Lørdag 30/11

Hej venner.

Mozilla er lige kommet i version 1.2.
Har du ikke lyst til at bidrage til oversættelsen?
Alt hvad det kræver er at du har Mozilla 1.2 installeret på din maskine
og så lidt tid.

Hvis du vil hjælpe, kræver det at du:
1) Henter og installerer Mozilla 1.2:
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/releases/mozilla1.2/
2) Henter og installerer den nyeste danske testpakke fra:
http://www.lyngbjerggaardskolen.dk/~mozilla/#testpakke
3) Går ind på irc://irc.freenode.net/gnuskole og siger til Gunner-P at
du gerne vil hjælpe en times tid. (Jeg er der resten af Fredag og Lørdag
fra 14 - 18).

Det du kan hjælpe med er fejlfinding i programmet og oversættelse af
dele af hjælpefilen.

Fejlfinding udføres ved at du på den allernyeste testpakke går menuer og
dialoger igennem og skriver fejl til mig.

Hjælpeoversættelse foregår ved at jeg sender en bid af hjælpefilen til
dig som du så åbner i Mozillas Composer og oversætter - sender tilbage
til mig, hvorefter jeg så laver en ny pakke du kan læse korrektur i.

Gunner Poulsen.