Re: [LOCALE] problemer med aspell-da?

Christian Borup skrev:

> Mit spørgsmål var egentligt ment som: hvad kan det være
> der er galt?

Ja.  Det ved jeg desværre ikke.  Og jeg er for sart til at
køre Debian "unstable" på mine produktionssystemer.

> Jeg antydede ikke at der var noget galt med ordlisten,
> blot at der måske er noget galt med debian pakken...

Det var jeg sådan set godt klar over.  Jeg ville bare pege
lidt på at vi bør huske på at rapportere fejl de rigtige
steder.  Jeg har haft den ansvarlige for debian-pakken i
telefonen, og han vil se på problemet snarest muligt.  Men
du bør egentlig stadig sørge for at det er dokumenteret i
Debians fejlrapporteringssystem.  Eller får pakken jo lov
til at flytte sig fra "unstable" til "testing" selvom der er
fejl i den.

Jacob
--
"There are only two types of data: