Re: [LOCALE] Hvad er .gmo-filer?

Erik K. Pedersen skrev:

> Det var sgu da underligt. Så du efter hvor den franske
> udgave af ditprogram.mo var på harddisken?

Kan det være fordi programmet er blevet oversat med en
udgave af gettext-biblioteket, der er inkompatibelt med det
gettext-værktøj Gunner bruger til at oversætte fra ".po"-
til ".mo"-format?  (jeg har af og til haft lignende
problemer, uden rigtig at kunne forstå dem)

Jacob
--
"Hans og PHP er en god kombination"