Re: [LOCALE] Dansk OOo-status?

> Siden er nede, Claus Sørensen er klar over det, og er i gang med
> at rette op på fejlene (han har også noget arbejde der skal
> passes, så han gav mig ikke nogen tidshorisont i sin mail :)

Det var heller ikke for at brokke mig.
Blot til info, hvis ikke vedligeholderen var klar over det.
Det virkede umiddelbart blot lidt "permanent" og "alvorligt" når det
strækte sig over flere dage.

Tak for svar. Jeg glæder mig til siden er oppe igen.
Tag det roligt Claus. Alting til sin tid. :o)

Hilsen Johnny :o)