Re: [LOCALE] Oversætte HTML/XHTML/XML til PO-format (og tilbage)

> Det ved jeg.  Problemet er at de er specifikke for det
> format KDE bruger til sin dokumentation.  Jeg har skam
> forsøgt mig med dem, før jeg gik ud og ledte efter noget
> andet.

Jeg lavede engang et system som kunne tage en tekstfil og lave den om
til et PO-enabled C-program, hvorefter de vanlige PO-værktøjer duede
til formålet.

Et tilsvarende skulle vel være muligt til XML, hvis man fx kun er
interesseret i text()-nodes.

Har du løst dit problem?
--
  Thorbjørn Ravn Andersen