Re: [LOCALE] UTF-8 på SSLUG's postlister/nyhedsgrupper

>  * Gnus (hvor det er uklart hvornår det virker)

Jeg har måske gjort fremskridt. Ved at installere w3 (jeg tror dog i
virkeligheden det er mule-ucs-pakken der gør udslaget) kan jeg se et Å i
overskriften på det tidligere omtalte indlæg af Mogens Kjær, før så
jeg de tre tegn ç ¿ ½ (c med cedille, spørgsmålstegn på hovedet og en
halv). De ligner dog ikke en UTF-8-kodning så det er sikkert et andet
problem (jeg ikke var opmærksom på) jeg har løst.

.Henrik

--
Registreret Linux bruger nummer 61622
Registrer dig selv på http://counter.li.org/