Re: [LOCALE] UTF-8 p å SSLUG'spostlister/nyhedsgrupper

Byrial Jensen skrev:

> Mutt og slrn (hvis man ikke bruger alt for forældede
> versioner) vil automatisk omkode modtaget UTF-8 til det
> lokalt brugte tegnsæt.

Det har jeg føjet til noterne på siden:

   http://www.sslug.dk/locale/utf-8/

Status er nu at vi mangler oplysninger om:

 * Elm
 * Evolution (som jeg tror virker uden videre)
 * Gnus (hvor det er uklart hvornår det virker)
 * KMail  (som jeg tror virker uden videre)
 * Netscape (der nok virker i version 7 og fremefter)
 * Tin

Jacob
--
Der er ikke noget galt med de ydre planeter.
Geologien er bare temmelig ordinær.