Re: [LOCALE] UTF-8 på SSLUG's postlister/nyhedsgrupper

On Fri, Nov 01, 2002 at 01:57:40 +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Foreløbig er der kun en vejledning til Pine, men jeg håber
> at der er nogle af jer der kan bidrage med vejledninger til
> andre postprogrammer og nyhedslæsere.

Mutt og slrn (hvis man ikke bruger alt for forældede versioner) vil
automatisk omkode modtaget UTF-8 til det lokalt brugte tegnsæt.

--
Skal musik- og edb-industrien have ret til fratage forbrugerne deres
rettigheder i henhold til Ophavsretloven, begrænse konkurrencen og