Re: [LOCALE] Oversætte HTML/XHTML/XML til PO-format (og tilbage)

Ett litet inlägg på svenska...

Jag har constuerat en po-TMX översättare i mitt mimersbrunn projekt.
Även en konverterare mellan TclTk-msgcat och gettext-PO.
Det skulle kunna vara av intresse för mig att utöka med andra parsrar
också.
Jag har dock inte så mycket tid för tillfället, men om intresse finns
så kan jag lägga till det till min att-göra lista?
http://mimersbrunn.sourceforge.net

- Veronica Loell