Re: [LOCALE] Oversætte HTML/XHTML/XML til PO-format(og tilbage)

Erik K. Pedersen skrev:

> Jeg ved ikke helt hvad du mener, men kde's system for
> oversættelse af docbook filer har en del værktøjer af
> denne type, men det ved du vel.

Det ved jeg.  Problemet er at de er specifikke for det
format KDE bruger til sin dokumentation.  Jeg har skam
forsøgt mig med dem, før jeg gik ud og ledte efter noget
andet.

Jacob
--
"Vi andre har dog den anstændighed at gøre det på 6.000 km.s
 afstand!"                         -- Divus Madsen, exam.gud