Re: [LOCALE] UTF-8 på SSLUG's postlister/nyhedsgrupper

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Og de medsender korrekt angivet tegnsæt?

Nu ved jeg ikke præcis hvordan tegnsættet skal angives, men jeg fandt et
indlæg fra Mogens Kjær i sslug.teknik der så forkert ud. Et par linier
fra headeren:

.Henrik

--
"Done. For future reference - don't anybody else try to send patches as
vi scripts, please. Yes, it's manly, but let's face it, so is