Re: [LOCALE] UTF-8 på SSLUG'spostlister/nyhedsgrupper

Henrik Christian Grove <sslug@sslug> writes:

> Jeg gætter på at du mener 'i headeren'?

Ikke nødvendigvis. Med mime multipart-beskeder står tegnsætangivelsen
formelt set ikke i headeren. Men jeg regner altså headeren for en del
af et indlæg.

> Jeg bruger Gnus (M-x gnus-version giver: Gnus v5.8.8) under Emacs 21.2
> (M-x version giver: GNU Emacs 21.2.1 (i386-debian-linux-gnu, X toolkit,
> Xaw3d scroll bars) of 2002-03-22 on raven, modified by Debian) og har en

Hmmmm, jeg undersøger det lige nærmere. Måske er det en oort
gnus-ting, men jeg tror det ikke.

> lidt anden opfattelse. Jeg ser i hvert fald konsekvent par af tegn hver
> gang jeg læser noget der er skrevet af en RedHat 8-bruger.

Og de medsender korrekt angivet tegnsæt?

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional