Re: [LOCALE] UTF-8 på SSLUG's postlister/nyhedsgrupper

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Anvendes Gnus under Emacs 21.2 kan utf-8 umidelbart læses hvis
> tegnsættet er angivet korrekt i indlæget.

Jeg gætter på at du mener 'i headeren'?

Jeg bruger Gnus (M-x gnus-version giver: Gnus v5.8.8) under Emacs 21.2
(M-x version giver: GNU Emacs 21.2.1 (i386-debian-linux-gnu, X toolkit,
Xaw3d scroll bars) of 2002-03-22 on raven, modified by Debian) og har en
lidt anden opfattelse. Jeg ser i hvert fald konsekvent par af tegn hver
gang jeg læser noget der er skrevet af en RedHat 8-bruger.

.Henrik

--
Det er let at skrive drivere
Det er _svært_ at skrive drivere der virker