Re: [LOCALE] UTF-8 på SSLUG'spostlister/nyhedsgrupper

> Foreløbig er der kun en vejledning til Pine, men jeg håber
> at der er nogle af jer der kan bidrage med vejledninger til
> andre postprogrammer og nyhedslæsere.

Anvendes Gnus under Emacs 21.2 kan utf-8 umidelbart læses hvis
tegnsættet er angivet korrekt i indlæget. Jeg kan ikke få den til at
sende utf-8 indlæg.

Xemacs 21 og utf-8 er hvis ikke lige til.

--
 Peter Makholm     |              Emacs is the only modern general-purpose
 sslug@sslug |               operating system that doesn't multitask