Re: [LOCALE] gnu/aspell 0.50 og kompilering af dansk pakke

On Fri, 30 Aug 2002 15:53:47 +0200
Kim Schulz <sslug@sslug> wrote:
> hejsa
> Jeg er ved at installere GNU/Aspell 0.50 (mit mailprogram kræver denne
> version eller nyere), men har en del problemer med at få kompileret
> den danske ord pakke der følger med.
> når jeg kører ./configure så printer den en hulens masse tekst ud
> (svarende til det som står i Makefile, men uden \n) og så sker der
> ikke mere.
> Jeg prøvede at køre make, og så brokker den sig over "missing
> seperator in Makefile:81".
>
> Nogen der har en ide til hvor det går galt?

efter at have rekompileret aspell med --prefix=/usr så virker det.
Underligt at aspell-da ikke kan klare at blive installeret i
prefix=/usr/local

--
Kim Schulz - Freelance Development | The word "Windows" is a word out
Email      : kim @ schulz.dk       | of an old dialect of the Apaches.