Re: [LOCALE] Betatest

On Tue, 27 Aug 2002 15:30:23 +0200 (MET DST),
Goran Andersson <sslug@sslug> wrote:

> Prova att skriva in t.ex.
>   aaa, bbb, ccc, ddd
> Klicka sedan på substantiv och knappen där det står "et,en".
> Då läggs orden in som fyra substantiv med böjningsformerna
>   aaa, aaas, aaaet, aaaets, aaa, aaaen, aaaens, aaas,
>   bbb, bbbs, bbbet,
> och så vidare.

Jeg tænkte nu mest på hvis folk nu havde nogen ord stående i en tabel i
forvejen. Men det er der nok ikke så mange der har.

> "New York"). Om grundformen kan stavas på mer än ett sätt måste
> man skriva in varje grundform som ett nytt ord. (Det här går kanske
> att göra på något annat sätt...)

Hvis man så retter i beskrivelsen til den ene skrivemåde bliver
beskrivelsen af den anden skrivemåde ikke opdateret?

--
Anders Bo Rasmussen