Re: [LOCALE] Betatest

On Tue, 27 Aug 2002 03:18:48 +0200 (MET DST),
Goran Andersson <sslug@sslug> wrote:

> Jag har snickrat ihop en prototyp till ett system
> för att hantera ordlistorna. Man kan nu söka efter
> ord, lägga in nya ord, ange ordklass och böjningsformer,
> ange definitioner samt korrekturläsa.

Det ser godt ud. Jeg forstår dog ikke at der skal være forskel på at
søge efter et ord og vise fuld information om et ord.

Derudover kan jeg ikke finde ud af at forslå andre bøjningsformer, når
dem der er i databasen er forkerte, uden at lave et nyt ord - hvordan
gør man det?

Når man laver en "lista ordformer" ville det være rart hvis ordene i
resultatet var links til fuld information om disse ord.

Var der ikke også noget med at ordene skulle grupperes efter fagområde,
da det fx er de færreste der har brug for ammoniumhydrogencarbonat i
deres ordbog?

--
Anders Bo Rasmussen