Kbabel virker i kde3.03 til RedHat 7.3

Kære venner.

Efter forventningsfuld at have hentet og indstalleret KDE 3.03 fra:
ftp://download.uk.kde.org/pub/kde/stable/3.0.3/RedHat/7.3/i386/
Virkede min Kbabel lige pludseligt slet ikke.

Men da jeg havde afinstalleret alle mine pakker startende med kdesdk-* og hentet følgende:
ftp://download.uk.kde.org/pub/kde/stable/3.0.3/contrib/RedHat/7.3/RPMS/ kdesdk

Og installeret den med --nodeps kører Kbabel efter min mening bedre end nogensinde.

Gunner :-))