Re: [LOCALE] Støt GNU-projektet

Bent Guldbjerg Christensen <sslug@sslug> writes:
> Som Linux-brugere har mange af os sikkert haft gavn af GNU-projektets
> indsats for fri software. Nu har du muligheden for give noget tilbage og
> støtte GNU-projektet.
>
> Det kan du gøre ved at hjælpe med den danske oversættelse af Websiderne
> på http://www.gnu.org. Det behøver kun at tage et par timer :-)
>
> Se mere på: http://www.daimi.au.dk/~bentor/gnu.html

Jeg bemærkede at der var nogle stavefejl på din introduktionsside.
Hvis du sender siderne ind her på sslug-locale (gerne ikke i alt for
store bidder, og gerne letlæseligt uden alt for meget HTML-stads), er
jeg sikker på at der nogle stykker der gerne vil hjælpe med til at
læse korrektur på dem. Jeg vil i hvert fald gerne.

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/