Re: [LOCALE] GPL nu oversat

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Og så skal hverken 'program' eller 'værk' (og bøjninger deraf) med
> stort på dansk.

Den kan måske forsvares med at det er termer der defineres i
indledningern, men *jeg* mener ikke at det er i overensstemmelse med
normal dansk sprognorm og er til gene for læsningen.

Ken det bedre forsvares på engelsk eller er det der også en klar
overtrådelse af sprognormen således at det kan tænkes at FSF med vilje
har valgt at skrive ting på en måde så man distraheres af den
underlige ordbillede og så ikke se hvad der egentligt står.

--
 Peter Makholm     |        We constantly have to keep in mind why natural
 sslug@sslug |    languages are good at what they're good at. And to