Re: [LOCALE] GPL på dansk

On Tue, 14 May 2002, Christian Hansen wrote:

> Den koster omkring 7500 + moms. Jeg er helt enig i at pengene ville være
> bedre givet ud til Fri Softwareforeningen, men sådan fungerer det
> desværre ikke helt. Jeg har brug for GPL i en dansk version nu, da vore
> kunder meget gerne vil kende licensbetingelserne og det på dansk. Så
> derfor er jeg nødt til at få det gjort. Oversætterne er professionelle
> og kender de tekniske termer og det juridiske sprog, men det ville da
> nok være smart at trække den gennem denne gruppe, inden vi gør den til
> offentlig ejendom.

Det var nok en meget god idé.

Måske I kunne sætte nogle mål op i jeres virksomhed á la:

  Hvis vi opnår en omsætningsandel på mere end 20% på Open
  Source-produkter og -ydelser, så vil vi donere 1000 kroner
  til Fri Softwareforeningen (www.frisoftware.dk).

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34