Re: [LOCALE] GPL på dansk

Christian Hansen wrote:
Hej

Jeg synes ikke jeg kan finde en dansk udgave af GNU GPL på www.gnu.org. Hvis en sådanne ikke findes, vil jeg sørge for at den bliver oversat af en professionel oversætter til brug og gavn for hvem der nu måtte have brug for en sådanne.

Selv skal jeg bruge den til mit snart færdige CMS.

MVH Christian

Det har jeg også spurgt om før Christian :-)
Det svar jeg fik var at det var et juridisk dokument, og at det er umuligt at oversætte jura 100% (af Erik Kjær Pedersen).
Selvfølgeligt er det rigtigt, men kunne der ikke laves en oversættelse med en tilføjelse i starten om at i juridiske tvister var det den engelsksprogede original der gjalt?

Gunner Poulsen.