GPL på dansk

Hej

Jeg synes ikke jeg kan finde en dansk udgave af GNU GPL på www.gnu.org. Hvis en sådanne ikke findes, vil jeg sørge for at den bliver oversat af en professionel oversætter til brug og gavn for hvem der nu måtte have brug for en sådanne.

Selv skal jeg bruge den til mit snart færdige CMS.

MVH Christian