Lokalisering af LiveJournal

Vær hilset alle,

Jeg ville bare lige sige at oversættelsen på LiveJournal
<http://www.livejournal.com> er gået igang, og at jeg egentlig godt
kunne bruge noget hjælp med det danske (og det svenske starter
formodentlig også snart :P), og da LJ er et OpenSource projekt tænkte
jeg at et måpske havde interesse for andre SSLUG'ere, samt at der
måske overikøbet kunne være nogle som ville hjælpe... :)
Diskussion angående oversættelsen til dansk bør foregå i
http://www.livejournal.com/users/lj_dansk, men for at poste dér skal
man have en LJ konto.
Kontakt mig hvis i er interesserede i at hjælpe, jeg kan skaffe koder
til dem der hjælper med oversættelsen :)

Disclaimer-ting: Det er min første post til SSLUGs lister (iirc), så,
ja... undskyld på forhånd hvis jeg har gjort noget galt :P

--
Sincerely,
 Pope Freso Fenderson