Re: [LOCALE] keyboards

Keld:

> Ejg har jo lavet et udbygget dansk tastatur til X.
> Men jeg ved ikke hvordan vi får dette inkorporeret i Xfree86.
> Kan nogen hjælpe mig?

Jeg kan desværre kun foreslå det indlysende: Se på
<URL:http://www.xfree86.org/>.

Jacob

PS: Jeg prøvede selv at kigge lidt rundt på webstedet, men
    der var ikke nogen indlysende måde at bidrage (ud over
    at blive udvikler på projektet).

     --  E-post:            sslug@sslug          --
     --  Web...: <URL:http://hugin.risoe.dk/Jacob/>  --