Re: [MISC] Frivillige (Danske projekter)

On Mon, 8 Feb 1999, Jan Bertelsen wrote:

> Jeg ser gerne en dansk stavekontrol og danske tekster i div. programmer.
> Jeg synes f.eks. at det er fedt at min KDE skriver dansk (og hollandsk)
> til mig.
>
> Emnet er ikke nyt; såvidt jeg husker har Keld Simonsen (?) rejst emnet
> før.
> Men OK, jeg vil gerne være med til at oversætte til dansk. Kontakt til
> dansk sprognævn er heller ikke utænkeligt. Hvordan får vi koordineret
> arbejdet??

sslug@sslug så jeg gerne være stedet hvor vi kørte SE+DK ispell
listerne igennem og fik det arbejde brugt til GNOME og KDE.

So, if anybody wants to have hardware sent to them: don't call me, but
instead write your own unix operating system.  It has worked every
time for me. (Linus Torvalds)