Re: [ITPOLITIK] DR skal bruge åbnestandarder

On Tue, 23 Jan 2007 10:34:54 +0100, Joergen Ramskov <sslug@sslug> wrote:
> Jeg har tidligere udtalt mig lettere kritisk overfor dette (I'll
> believe it when I see it...) og seneste melding fra DR er ikke ligefrem
> positiv: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29772
>
> Citat:
> "Efter mange henvendelser om medielicensen melder DRs ledelse nu ud, at
> man ikke skal forveksle den nye licens med en garanti for bedre
> tilgængelighed til DRs programmer på nettet."

Sad også lige og læste det og blev noget skuffet. Det værste er at vi jo ikke
har noget valg med at betale den licens (DRs reklamer gør jo selv tykt grin med umuligheden
for at slippe for at betale licens).
Men er der noget vi kan gøre ? En måde vi kan råbe vagt i gevær ? og nej
jeg mener ikke en underskriftindsamling, for erfaring har jo vist at dette ikke virker.
så nogen forslag? hvad kan/bør vi gøre ved denne sag?
--
Kim Schulz