Re: [ITPOLITIK] DR skal bruge åbne standarder

Erik Josefsson wrote:

> Sette op en slingbox som streamer .ogg fra DR?

Dette vil være fuldt lovligt, det svarer til at være kabel-tv operatør. Der
skal blot betales koda afgift pr. bruger / hustand /abonnent eller
lignende. Jeg går ikke ud fra at SSLUG vil kunne tænke sig at betale
koda-afgift i den størrelsesklasse....

Nu er det selvfølgelig ikke tænkt som en permanent løsning, men nærmere som
en happening, der vil vare i nogle dage.

Mvh