Re: [ITPOLITIK] Så er det en realitet

fre, 24 11 2006 kl. 08:45 +0100, skrev "E. Sjørlund":
> [...]

Jeg så lige på Tele2's hjemmeside, at de har "Chat med en direktør" hver
fredag. I dag var det deres Salgs- og indkøbsdirektør der sad ved roret,
så jeg ville lige høre hvad de sagde omkring sagen:

ostehamster> Hej. Hvor meget energi har Tele2 tænkt sig at bruge på
sagen omkring allofmp3.com?

Lars Lindberg> Hej Ostehamster, vi har beslutat att inte överklaga
dommen, eftersom chansen att vinna i nästa instans är meget lille.

ostehamster> Har I et sted på jeres hjemmeside, en officiel udmelding
omkring dette?

Lars Lindberg> Nej ej ännu eftersom beslutet är nytt, men det kommer
inom kort. Mvh Lars

ostehamster> Og så et hypotetisk spørgsmål: Hvis f.eks. Microsoft en dag
vil have et fogedforbud mod at lukke adgangen til redhat.com, ubutnu.com
osv., fordi de mener at disse Linux system bruger MS's patenter, vil
jeres holdning så være den samme :)

Lars Lindberg> I detta exakta tillfälle vill jag inte uttala mig om, men
generellt är fogderætten som kommer med beslut till Teleoperatörerna och
detta rättar sig Tele2 efter. Mvh /lars

ostehamster> Ok, tak for dine svar. God weekend :)

Lars Lindberg> Tak och god weekend, Lars