Re: [ITPOLITIK] Så er det en realitet

Michael Rasmussen wrote:
> Tele2 har valgt ikke at anke fogedretsdommen, der påbød dem at lukke for
> adgangen til allofmp3.com (AOM)- børnepornofiltreringen fik så sat gang i
> dominoeffekten, der er resultatet af AOM sagen.
Tjahtjohdeeet...
Undertegnede er tele2-kunde, og forsøger jeg at gå ind på allofmp3.com får
jeg følgende side smidt i hovedet:

Ved Københavns fogedrets kendelse af 25. oktober 2006 er Tele2 A/S blevet
pålagt at hindre vore kunders adgang til www.allofmp3.com, som efter IFPI's
opfattelse formidler ulovligt kopieret musik.

Tele2 A/S vil kære fogedrettens kendelse og landsrettens endelige afgørelse
forventes at foreligge i slutningen af 2006. Indtil denne foreligger skal
adgangen til www.allofmp3.com være spærret, jf. retsplejeloven.

Fogedrets kendelsen kan i sin helhed hentes her: Fogedrets kendelse

Det forventes, at alle internetudbydere vil følge det endelige resultat fra
landsretten.

Tele2 A/S har ikke foretaget nogen registrering af din adgang til denne
side.

De har altså åbenbart ikke bare givet op.
--
//anders