Re: [ITPOLITIK] S er det en realitet

Hejsa.

Faktisk kunne MS gøre det nu uden større problemer, da de påstår at feks Linux indeholder MS
patenter (noget som jeg tvivler, af mange grunde), men IFPI har også vundet denne sag
baseret på kun en påstand og en sandsynliggørelse. Det selv samme kunne MS gøre, uden
større problemer. Dermed kunne de frembringe et fodge forbud mod at kunne downloade
opensource programmer i Danmark.

Det er en farlig glidebane Danmark er gået ind på nu, jeg finder det bekymerne at der ikke er
nogen der køre det som en principel sag her i landet...

Men jeg kan godt se at for ISP'erne er det en dyr sag uden nogen form for økonomisk gevindst
i enden, så jeg forstår godt at de ikke vil køre sagen, men sagen er faktisk utrolig vigtig.

mvh
 Michael Nielsen.