Re: [ITPOLITIK] S er det en realitet

tor, 23 11 2006 kl. 09:35 +0100, skrev Bjarne Wichmann Petersen:

> Ja, den grubler jeg også lidt over. Der kan da ikke være megen salg i 2+ Mbit
> forbindelser, hvis der bliver lukket og slukket for ikke-verificerede
> filoverførelser?

Hehe, nja det kan der være noget om. Men der er jo stadig nogle der vil
kunne se Ørnen på DR1 :)

Men hvis det skulle ske en dag, f.eks. at MS skulle finde på at sige at
server xxxxxx.dk skal lukkes, fordi der er et Linux image på. Så er der
vel nogle af de store Linux firmaer der gerne vil køre en sag.

I den her sag, findes der jo reelt ikke nogle der kan vinde, økonomisk,
på at køre en retssag?