Re: [ITPOLITIK] S er det en realitet

onsdag 22 november 2006 21:38 skrev Jesper Krogh:

> Jeg har svært ved at se hvad piratkopiering af musik har med Linux og
> OpenSource at gøre?

Så tænk, Jesper, du plejer da ikke at være tung i det.

DNS blokering blev oprindeligt brugt til at blokere for distrubution af
børneporno.

Nu, ulovligt kopieret musik.

I morgen: software der måske, måske ikke, bryder "nogens" patenter.

Som linux bruger tilhører man en minoritet, og bliver nødt til at være
opmærksom på sine frihedsrettigheder på mange planer, fordi der sker
en "væltning" fra det ene til det andet.

Mvh

Mads

The rules of the game for future players are now ice-clear: anything you
say will be taken down and analysed for thousands of hours by people with
access to all the resources of the Net. You better be right, or you better
keep quiet: justice, free software style. Today is the day the law went open
source.
                                          - Rupert Goodwins, 22/4 2004.