Re: [ITPOLITIK] Folkebiblioteker og DRM

Jan Hertel skrev:

> Kampen mod "terrorisme" går videre, så gi' dem hele armen ...

Det har jeg også tænkt mig.

> Jep! Ved du allerede nu om dit indlæg/medvirken bliver vidiocastet
Det tror jeg nok.

> (hvem har rettighederne), eller skal man selv gå ind på
> http://www.newmediadays.dk/sw159.asp og se efter?

Det har jeg tænkt mig at tage op, når jeg skal tale med arrangørerne om de
praktiske detaljer en af de nærmeste dage.

Det ser ud til at hele New Media Days 2005 er online
http://www.newmediadays.dk/custom_asp/program/index.html#

Jeg kan ikke se noget om rettigheder. De indlejrede klip kræver noget
windows plugin, men der er direkte links, der virker med mplayer.

--
Niels Elgaard Larsen
sslug@sslug