Re: [ITPOLITIK] Fordummende teknologi

Martin Møller Pedersen skrev:
On 19/09/06, Steen Jensen <sslug@sslug> wrote:

> Hvor kan man få den på lydbog ? :-)

Nu skrev jeg læsning, ikke lytning.

Og jeg brugte en smiley, så det var en lille joke.

/Martin

sslug-itpolitik er, som SSLUGs øvrige emaillister, et frit debatforum hvor hvert enkelt medlem er ansvarlig for sine egne indlæg. Indlæg #19863

Da jeg gik i skole, var der forbud mod at sætte kruseduller i teksten, og det sidder stadig fast, hvorfor jeg ikke aner, hvordan man indsætter sådan noget. Dog lærte jeg nogle tegn :-) samt et anerkendt ølfabrikat}

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen