Re: [ITPOLITIK] Fordummende teknologi

Steen Jensen <sslug@sslug> writes:

> Man får ikke den samme kulturelle gevinst ved at lytte til en lydbog!
> Det er noget sludder.

Du mener altså at den kulturelle gevinst ligger i at sammensætte
bogstaver til ord? Deri er jeg voldsomt uenig. Der er absolut ikke
nogen stor kulturel gevinst i et usenetfeed.

--
 http://peter.makholm.net/ | There are 10 kinds of people. Those who count
     sslug@sslug     |                 in binary and those who don't