Re: [ITPOLITIK] Folkebiblioteker og DRM

> Vrøvl. Rigtig mange mennesker bruger lydbøger, når de kører bil
>
> Det er ikke fordummende at lastbilchauffører kan hører gode lydbøger
> istedet for
> dum radio, når de kører en lang dag.

Der er altså en årsag, at man eksempelvis ikke nå se fjernsyn, medens
man fører bil. Du kan ikke koncentrere dig om to ting på én gang. Derfor
er der grænser for, hvor meget du kan koncentrere dig om andre ting,
medens du fører bil. Det er bl.a. en af årsagerne til, at man ikke må
tale i mobiltelefon medens, man kører.

Vrøvl igen. Man må gerne tale i mobiltelefon mens man kører bil, hvis man bruger et headset.

Jeg synes, det er interessant, at du synes, chauffører godt må lytte til
gode lydbøger og ikke til dum radio. Hvem afgør det?

Sludder. Jeg har ikke sagt at de ikke må høre radio. Jeg skrev at mange lastbil chauffører hører lydbøger, mens de kører. Alternativet er radio eller stilhed. Hvad er bedst, hvis man vil undgå "fordummelse" Steen ?

Det er en fordummelsesproces, når folk kan vælge den nemme udvej og kun
lytter til lydbøger. Og det er ikke spor vrøvl.

Så du tror at folk, der lytter til lydbøger ikke læser bøger ? Sludder og vrøvl igen.

/Martin