Re: [ITPOLITIK] Hvad stiller vi op?

sslug@sslug skrev:

Du vil vel heller ikke lade stå til som dem der er modstandere af
ludogami-afvendingsklinikkerne - blot i det frie initiativs navn?

Jeg kender ingen, der er imod behandling for ludomani, alkoholisme og hvad der nu ellers kan findes i den retning, men jeg kender en del, der er imod at forbyde spil, fordi nogle bliver ludomaner, alkohol fordi nogle bliver alkoholikere, og såmænd også hash, fordi nogle bliver narkomaner.

Men jeg mener at kunne læse, at du forsøger at gøre en åbenlys mangel på spil og - i det mindste gode danske - undervisningsprogrammer til en fordel. Den køber jeg ganske enkelt ikke, og det gør slutbrugerne heller ikke. Der er store økonomiske interesser i lukket software på de områder, og de, der har folkene til at udvikle, skal også aflønne dem. Det er OSS modellen ikke den letteste vej til at gøre.