Re: [ITPOLITIK] Hvad stiller vi op?

sslug@sslug writes:

> Især synes jeg eksistensen af "edutainment" programmerne, som Linux har
> mange af -se selv ved Kulturnatten, hvor to Linux-PCere opsættes. Disse er
> i høj kontrast til de mange action-voldsspil som dominerer
> Windows-platformen i hvert tilfælde på internet-cafeerne.

Jeg tror ikke at windows mangler edutainment, men internet caffeer er
nok ikke det rette sted at lede efter edutainment.

Jeg synes ligesom at dit salgsargument minder lidt om "Linux - fordi
vi ikke har mange actionspil". Men hvad ved jeg om actionspil, mit
behov for den slags bliver dækket af nethack.

--
 http://peter.makholm.net/ |      I have no caps-lock but I must scream...
     sslug@sslug     |                                       -- Greg