Re: [ITPOLITIK] Hvad stiller vi op?

tirsdag 12 september 2006 11:59 skrev sslug@sslug:
> Hej ITpolitikere
>
> Bl.a. fra Steen Jensens respons herunder.
> Godt set Steen! Vi bør også her lave en samlet PM, hvis vi kan.
> Er der nogen der er friske på at lave et oplæg?
>
> Især synes jeg eksistensen af "edutainment" programmerne, som Linux har
> mange af -se selv ved Kulturnatten, hvor to Linux-PCere opsættes. Disse er
> i høj kontrast til de mange action-voldsspil som dominerer
> Windows-platformen i hvert tilfælde på internet-cafeerne.

Ku være du skulle kigge på de programmer de typisk installerer på skolen,
fritidshjem, mv. Under windows.

At sammenligne med internetcafeer er nok ikke så heldigt.

Mvh

Mads

> Hilsen
>
> Phillip

> sslug-itpolitik er, som SSLUGs øvrige emaillister, et frit debatforum
> hvor hvert enkelt medlem er ansvarlig for sine egne indlæg. Indlæg #19812

Today, the record companies are saying MP3s are the biggest evil. Tomorrow
they're going to say they're the greatest thing when they figure
them out.
                               - Gene Kan, Gnutella developer